Asculta Itsy Bitsy live
 20152% pentru PEDITEL NAȚIONAL 2014TU ești Crăciunul lor!PEDITEL 1791 - Urgente si sfat medical pediatric prin telefon, non stopMaratonul Internațional București 04-05 OctombrieFestivalul de Teatru pentru adolescenti STAGE, ed. V, 5 noi - 9 noi 2014Scoala parintilor clujeniZâmbet de copil. Copilaria NU e la Spital 2013-2014: Call Center Pediatric.PEDITEL 17912% 2013Festivalul de Teatru pentru Tineri STAGE, ed. IV, 30 oct - 03 noi 2013TENNIS CUP Parinti Clujeni, editia a IV-a, 21-22 SEPTEMBRIE 2013Zambet de copil . Call Center Pediatric- UPU Spitalul de Copii Cluj  2012Zâmbet de Copil 2012Fii și Tu Moș CrăciunProgram de Burse - ”Ofera-i o sansa in plus copilului tau”Cel mai frumos ou încondeiatFestivalul de teatru pentru tineri STAGE1 Iunie - Universul CopiilorTennis Cup Parinti Clujeni - 09 iunie 2% pentru 2000 2011Fii si TU Mos Craciun. Tu esti Craciunul LorFestivalul de Teatru pentru Tineri Stage IITennis CupZambet de copilOfera-i o sansa in plus copilului tau! IICel mai frumos ou incondeiat II2% 2010Cel mai frumos ou incondeiatOfera-i o sansa in plus copilului tau!Zambet de CopilTennis CupFestivalul de Teatru pentru Tineri Fii si Tu Mos Craciun!
Cabinete si policlinici privateCentre culturaleGradinite si crese de statGradinite si crese paticulareHarta traseelor ciclourbane






Acasa | Proiecte

Zâmbet de copil. Copilaria NU e la Spital 2013-2014: Call Center Pediatric.PEDITEL 1791

(27 ianurie, Cluj) Astăzi se lansează primul serviciu de consiliere medicala pediatrică prin telefon, în regim de urgență, 24/7, la Spitalul de Urgență pentru Copii, Cluj Napoca. Serviciul este înființat prin proiectul „Zâmbet de Copil. Copilăria NU e la Spital” al Fundației Părinți din România, filiala Părinți Clujeni. Acest proiect este finanțat de Fundația Vodafone România, ca parte a programului „Mobile for Good”.

Serviciul, numit PEDITEL, este disponibil la numărul scurt 1791, începând cu data de 27 ianuarie 2014, în regim 24/7. PEDITEL 1791 vine în întâmpinarea părinților care au nevoie de consiliere de specialitate privind diverse situații medicale cu care se confruntă copiii lor. Apelând acest serviciu, orice părinte care dorește să obțină un sfat medical cu privire la o situație de urgență fără risc vital a copilului său, poate intra în legătură cu un medic abilitat să ofere primele sfaturi, până la prezentarea copilului pentru consultul medical. Specialiștii care răspund la PEDITEL 1791 sunt medici pediatri sau specialiști în urgență.

PEDITEL 1791 este un proiect-pilot, realizat la inițiativa doctorului Călin Lazăr, director medical al Spitalului de Urgență pentru Copii Cluj, din dorința de a veni mai repede în întâmpinarea părinților ai căror copii au afecțiuni minore sau ușor tratabile. Astfel, părinții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la UPU, decât in cazul in care medicul ii recomanda acest lucru.

Numărul 1791 este disponibil, cu tarif normal, pentru abonații rețelelor Vodafone, Cosmote, Romtelecom, urmând a fi disponibil de la 1 Februarie și din rețeaua Orange.

Proiectul se va desfășura pe perioada anului 2014 și este finanțat prin programul Mobile for Good al Fundației Vodafone România.

„Fundația Vodafone Romania, prin proiectul „Mobile for Good” a finanțat realizarea primului call-center pediatric din România la Cluj, acest proiect alăturându-se celorlalte inițiative ale noastre prin care punem tehnologia mobila în sprijinul comunității. Ne face plăcere sa anunțăm astăzi inaugurarea acestei linii telefonice de consiliere pediatrică de urgență și ne așteptăm ca părinții din Cluj să vadă în PEDITEL un aliat în îngrijirea medicală a copiilor lor.” a declarat Angela Galeta, director Fundația Vodafone Romania.

PEDITEL 1791 este un număr distinct, diferit de serviciul de urgență național 112. În cazul unei urgențe majore, care poate pune viața copilului în pericol, părinții trebuie să sune la 112. Serviciul PEDITEL 1791 este un serviciu de consiliere medicala, prin care părintele este îndrumat de medic cum să diminueze și să monitorizeze simptomele copilului, în situații medicale precum febră, frisoane, plâns neîncetat, astm, tuse, vărsături sau orice alte situații similare în care părintele are nevoie imediată de sfatul medicului. Un apel la linia telefonica PEDITEL 1791 nu înlocuiește, însă, consultul medical. Pentru primirea unui diagnostic, părinții vor fi îndrumați să se prezinte la medicul pediatru din spital sau la medicul de familie de care aparțin. Serviciul PEDITEL 1791 se adresează exclusiv părinților din județul Cluj Napoca și este aprobat de Ministerul Sănătății.

 

Contact: Cătălina Poiană, Coordonator proiect, 0734470800, catalina.poiana@parintiromania.ro; Cristina Grigore, Director Fundația Părinți din România, 070726335273, cristina.grigore@parinticlujeni.ro;

Mai multe detalii puteți afla pe www.parintiromania.ro

 

Share
ŞTIRI
Chiosc
Educatie
Evenimente
Mediu
Sanatate
Editorial ... O poveste de final de an! Multumesc si respect Petru Barbu!
de ...

  O poveste de final de an! Multumesc si respect Petru Barbu 2015 a fost un an greu, daca n-as fi o fire optimista, as spune ca a fost un an cumplit. Am trecut cu bine, am bifat prietenii, oamenii de bine (multi) implicati,o  Primaria Cluj cu decizia asumata si respectata (multumim), un proiect inovativ atat tehnologic si medical –Peditel 1791- care a primit numeroase premii, recunoastere, dar mai ales recunostinta si increderea parintilor.   A fost un efort colectiv, o lupta si o tenacitate de zi cu zi, de ora cu ora si minut cu minut, a oamenilor implicati in proiect, a voluntarilor, a donatorilor, persoane fizice si juridice, a extraordinarei echipe medicale Peditel 1791 – suprasolicitata anul acesta, a ajutorului presei, a ajutorului fiecarui om care a intrat in contact sau a participat la evenimentele organizate de Fundatia Parinti din Romania, fie ca vorbim de ”Cel mai frumos ou incondeiat”, ”Tennis Cup Parinti Clujeni VI&rdqu ...

Editorialciteste mai departe
GALERII FOTO
NEWSLETTER
Abonare Dezabonare

Asculta Itsy Bitsy live