Taxe la nastere!

Va rugam postati comentariile si opiniile dvs in noile categorii create. Asteptam orice propunere de categorie noua pe adresa contact@parinticlujeni.ro. Va multumim!

Taxe la nastere!

Mesajde cristina » Mie Iun 07, 2006 6:36 pm

Urmeaza sa nasc in luna septembrie la Clinica Ginecologie 1 si as vrea sa stiu cat se da acum unui medic la nastere.

Multumesc anticipat
cristina
 
Mesaje: 13
Membru din: Joi Mai 11, 2006 6:28 pm

Re:Taxe la nastere!

Mesajde Arin » Mie Iun 07, 2006 7:42 pm

Ce-ar fi sa incercati sa nu dati nimic? Sunt convins ca medicul isi va face datoria la fel. In final daca tot vreti sa dati ceva, fiindca sunteti nemaipomenit de multumiti si vreti sa va rasplatiti medicul care v-a ajutat, atunci dai cat poti si cat vrei, nu cat \"e taxa\'. Asta cred eu ca ar trebui sa fie optica. Oamenii nu se nasc invatati cu obiceiurile proaste; ii invata altii. E si cazul de fata.
Arin
 
Mesaje: 1022
Membru din: Mar Dec 20, 2005 11:33 am

Re:Taxe la nastere!

Mesajde mgm » Mie Iun 07, 2006 7:50 pm

Eu zic ca daca vrei neaparat sa dai ceva,sa nu te ghidezi dupa ce spun altii,ci dupa bunul simt,cat crezi tu ca merita doctorul pt. ca a avut grija de tine.Si daca crezi acest lucru...Si cand ii dai,gandeste-te ca nu toate mamicile pot da,deci nu trebuie creat un standard,care sa defavorizeze pe cele mai...fara bani.Nastere usoara!:kiss:
mgm
 
Mesaje: 1784
Membru din: Vin Dec 30, 2005 9:28 pm

Re:Taxe la nastere!

Mesajde gabi77 » Mie Iun 07, 2006 9:16 pm